Write your Leak report here:    ( please include landmarks )

 

 

Comments  

 
0 #527 Victor Amodia 2015-06-30 23:43
Thank u sa immediate reply... Ask lng ta ko unsay among consumer code aron sa 7/11 lng unta ko bayad... Victor Amodia ni from Ibabao, lapu-lapu city.. God bless...

Hello:

Your code is 216381. Naa pud na sa imong recibo pagbayad nimo sa downpayment.

Dili ka kabayad sa 7/11 without your water bill. Makabayad lang ka even without your water bill and using your code sa mga on-line accredited payment centers sama sa Peninsula Bank Lapulapu, Post office Lapu-lapu and white gold.
Quote
 
 
0 #526 Victor amodia 2015-06-30 05:42
Ask lng ta ko pila among bill.. La may naabot bill dri sa amo since nagpa connect me adtong april... Victor amodia ni from ibabao, lapu-lapu city...

Hello:

Your water bill for the period April 30 to May 30 is P1,160.09. The due date is June 18, 2015.
Quote
 
 
0 #525 Jose sonio 2015-06-29 11:02
Quoting Jose sonio:
Quoting Jose sonio:
wala gyuy agas dri sa amoa gahapon pa. naa mi dapit sa beauty in the sky BABAG II. maypa inig kadlawn kusog agas pero inig buntag maputol walay gyuy agas.

Hello:

Sorry for the inconvenience. Naay emergency relocation of mainline pipe didto sa Pilipog, Cordova tungod kay naapektuhan sa drainage project. Nagsugod ang service interruption 9am ug nahuman 5pm.


Gahapon paman ni wla gihapoy agas.inig kadlawn ra mu agas pero inig buntag sayo wla, 3days rani, ingon 5pm gahapon nahuman ang service interruption.

Hello:

Palihug hatagi mi sa imong consumer's, name and code.


Name josesonio sumayang
Code 212555

Gibuhatan na namo ug report ang imong reklamo padung sa Production and Distribution Department.
Quote
 
 
0 #524 lino 2015-06-29 10:36
cust code 99348/ reconnection amt req

Hello:

Imong due is P1,131.34 including na sa reconnection fee nga P280.00. Ug mobayad ka karon adlawa June 30, 2015, ugma ang reconnection sa water supply.
Quote
 
 
0 #523 Flordelisa Manalili 2015-06-26 15:45
Ang due date namo karon june 25 nya nakalimot mi ug pay. Asa maka pay sa overdue na bisag 1 day sa among bill? Nya saturday raba ugma please reply asap thanks!

Hello:

Basta overdue na ang water bill, adto lang ta bayad sa mga online accredited payment centers sama sa Global Pinoy sa Leon Kilat, White gold sa North Reclamation ug sa MCWD main office.
Quote
 
 
0 #522 Jose sonio 2015-06-26 07:11
Quoting Jose sonio:
wala gyuy agas dri sa amoa gahapon pa. naa mi dapit sa beauty in the sky BABAG II. maypa inig kadlawn kusog agas pero inig buntag maputol walay gyuy agas.

Hello:

Sorry for the inconvenience. Naay emergency relocation of mainline pipe didto sa Pilipog, Cordova tungod kay naapektuhan sa drainage project. Nagsugod ang service interruption 9am ug nahuman 5pm.


Gahapon paman ni wla gihapoy agas.inig kadlawn ra mu agas pero inig buntag sayo wla, 3days rani, ingon 5pm gahapon nahuman ang service interruption.

Hello:

Palihug hatagi mi sa imong consumer's, name and code.
Quote
 
 
0 #521 Metchilee Tamonang 2015-06-26 03:09
Code: 41433

Thank you kaau for the attention in my complaint-pls refer to previous feed.

U mentioned nga nabuhatan na report for your Prod. Dept. Ang ako lang dugay na kaau mi sige reklamo but wala gyud action. Then you already knew na hinay ang pressure kay elevated why man sige gihapon mo accept applications nga unta ang pipe nga gitaod dha is good for 12 households raman. Dugay naa kaau ni nga prob worse pag-abot sa water refilling karon pinaka grabe pag open sa Streetscape center. Before, 8am mawala 7pm moagas but inig 10pm tuyoon tingali ug palong kay kusog ang tubig mokalit ka wala.
Unfair kaau! Please intawn naghinahanglan mi ug action kay pila nani ka years pero wala gyud mo gihimo. Karon nisamot gyud ug maau. Please survey dire sa amoa pra maka hibalo mo sa situation.

Hello:

We suggest that you write a petition letter signed by the affected consumers and address it to the General Manager.

Much better if supported by the barangay ang inyong petition letter.
Quote
 
 
0 #520 Cherry Galos 2015-06-25 08:58
Hi...

Ask lang ko if na inspect nami for payment. busy man gud inyo phone.

Hello:

Matud pa sa inspector maam, sayop imong layout, wala nimo butangi ug at least 1 meter nga GI pipe imong linya doul sa stub-out.

Pls inform us ug mahuman nimo ug layout ang GI pipe.
Quote
 
 
0 #519 Jose sonio 2015-06-25 04:31
wala gyuy agas dri sa amoa gahapon pa. naa mi dapit sa beauty in the sky BABAG II. maypa inig kadlawn kusog agas pero inig buntag maputol walay gyuy agas.

Hello:

Sorry for the inconvenience. Naay emergency relocation of mainline pipe didto sa Pilipog, Cordova tungod kay naapektuhan sa drainage project. Nagsugod ang service interruption 9am ug nahuman 5pm.
Quote
 
 
0 #518 Niña Grace 2015-06-25 03:02
Quoting Niña Grace:
Wa mi agas more than 24hours na diri sa torre inayawan. Please check and update as to when mabalik. Consumer code 207349.

Hello:

We are sorry for the inconvenience. Cge pa gihapon ang advisory sa Jaclupan water supply deficit. Kulang pa jud atong suplay so we encourage to store water during off-peak hours.

Nabuhatan na ug report ang imong complaint. Ang Production and Distribution Department mo-verify sa status sa water suplay sa inyong lugar.

Unsaon man pagstore nga even off peak hours wala jud. Even sa kadlawn wa jud agas.

Please hatagi mi ug landmarks sa inyong balay.

Please check sa imong meter basin na close ang valve.
Quote
 
 
0 #517 Metchilee Tamonang 2015-06-25 02:48
consumer code: 41433

Pirme lang jud walay agas sa amoa dli mi mka store ug daghan tubig kay pwrti kahinay sa pressure. Moagas ug kadlawon but before 6 am mawala napud.

Our concern lang is why man na ang mga commercial edifices dri asta ang uban residences naa man tubig? MPlease solve this problem

Hello:

Ang inyong lugar is considered low pressure kay elevated. Mosaka ang tubig diha sa inyong lugar kun ang naa sa ubos momenos ang gamit sa tubig. That's why moagas ang tubig sa inyong lugar ari na sa kadlawon unya mapalong kun magsugod na pud ug gamit ang naa sa ubos.

Mao na ang sitwasyon sa water supply sa inyong lugar ug ubang mga lugar nga medyo elevated. Nabuhatan na ug report ang imong complaint aron mahibaw ang production and Distribution Department
Quote
 
 
0 #516 Niña Grace 2015-06-24 18:22
Wa mi agas more than 24hours na diri sa torre inayawan. Please check and update as to when mabalik. Consumer code 207349.

Hello:

We are sorry for the inconvenience. Cge pa gihapon ang advisory sa Jaclupan water supply deficit. Kulang pa jud atong suplay so we encourage to store water during off-peak hours.

Nabuhatan na ug report ang imong complaint. Ang Production and Distribution Department mo-verify sa status sa water suplay sa inyong lugar.

Quote
 
 
0 #515 Jennifer 2015-06-24 00:52
Wala na man mi agas dri sa babag II lapu-lapu skina timpolok. Kanus-a ma balik ang tubig? Gahapon pani sa hapon pero pag kadlawn kusug kaayu agas nya na wala og kalit. Salamat

Hello:

Sorry for the inconvenience. Naay emergency relocation of mainline pipe didto sa Pilipog, Cordova tungod kay naapektuhan sa drainage project. Nagsugod ang service interruption 9am ug nahuman 5pm.
Quote
 
 
0 #514 Anna 2015-06-23 18:17
Sir more than 2 months na intawn mi walay tarong agas. We are situated across Harrison Park. I cant provide the consumers code kay nag board ra mi dri. Kadlawn ra mo agas nya dli mi ka store ug water ky grave yard shift mi. Looy kaayo among kaboardmate nga estudyante ky dli ka laba sa uniform ug wa mi tarong CR sa kakuwang sa tubig. Unahan sa amo tarong mn ug agas. Our address is 27-29 V. Urgello Sambag 2 Cebu City. Pls advised. Unta ma sulban na ni ninyo ky 2 months is too much. Unta ma distribute ug tarong ang tubig. Too much ra pud ni ang 2 months nga walay agas.

Hello:

We are sorry for the inconvenience. Wala pa ma lift ang advisory sa Jaclupan water supply deficit. Kulang pa jud atong suplay so we encourage to store water during off-peak hours.

Ask lang sa imong landlord sa consumer code so that we can prepare a report for the Production and Distribution Department.
Quote
 
 
0 #513 Grid 2015-06-23 03:26
Hi ask lng q pila nah akng waterbill kron nga month ky nagdue date akng first bill gahapon. D mn gud ma view ang waterbill.
Conscode 203239

Hello:

P880.61.
Quote
 
 
0 #512 Cherry Galos 2015-06-23 02:20
reply to #510 post

gibutangan na ug gate valve ang lay-out. complete nato siya sa inyo gi require.
tnxs.

Hello:

Na-inform na ang inspector atong June 22, 2015. Expect nga ma inspect ka within this week.
Quote
 
 
0 #511 Metchilee Tamonang 2015-06-22 15:20
good evening. Ask lang unta ko ngano nga pirme walay agas dire sa amoa particularly Saberon Cpd. Maria Luisa Road Banilad Cebu City? Dugay najud kaau ni namong problema. Nag email nko dinha anh amo pud dri mga silingan nagpadala na petition letter but muta la action. Several years nani na prob then karon nisamot. Tag duha ka adlaw la jud agas then moagas adlawon kadali ra dli gani makapuno sa amo pundohanan. PLEASE PUD INTAWN BE FAIR KAY NAGBAYAD PUD MI UG SAKTO. daghan naa kaau commercial establishments and restos along this area then murag dli makaabot sa amo ang tubig HINAY KAAU ANG PRESSURE. TAGAI PUD TAWN MI UG SOLUSYON. ang ubang dapit sa banilad nagsige raman ug agas.

Hello:

We are sorry for the inconvenience. Palihug hatagi mi sa imong consumer's name and code.
Quote
 
 
0 #510 Cherry Galos 2015-06-22 00:59
Good morning!
Na inspect nami for piping.
Tapos human sad mi ug lay out ug piping.
Naa sa 2nd meter line namo ipa connect. Gbutangan namo ug name ang pipe(Cherry Galos) When mi ma inspect usab para payment na?

thanks

Hello:

Nabutangan na nimo ug gate valve ang lay-out Maam?
Quote
 
 
0 #509 Maria Carmel Gipanao 2015-06-21 06:13
Hi! Ask lang ta ko if wala lang jud agas ron dri sa amu sa Mambalin or naputlan na mi. Wla pa man gud nabayaran ang 2 months d.ay namu na then na due na pg June 18.

Consumer code: 3015

Thank you.

Hello:

Your account is still active. Please check your valve and your water meter. You may also call our MCWD Hotline at 412-1836.
Quote
 
 
0 #508 Vic 2015-06-19 18:41
Dugay na kong ga inom sa tubig nga inyong gisupply namo. Safe imnon sa akong pagtoo. Ask lang ko kon dunay lead or other contaminants ang tubig nga inyon gi-supply or pila ka ppm.....

Hello:

Pls. call our Water Quality Laboratory at 344-4384.
Quote
 
 
0 #507 Dimpl 2015-06-19 15:30
Ask nya kos connection dwea talamban
Wala man gud agas, pr basi naputlan me pero nakabayad man ko 1 month 201881 paki check po
Thank you

Hello:

Your water line was disconnected on June 16, 2015. Imong due date was June 9, 2015 para sa imong April and May 2015 water bills. Nibayad ka ug one month water bill (April 2015) sa 7eleven on June 17, 2015.
Quote
 
 
0 #506 Grid 2015-06-18 04:19
Gud am. Yman hinay ang agas dri sa sitio kamanggahan guadalupe monterassaz de cebu. Thankz

Hello:

All pumps are running in Guadalupe. Kusug ang gamit sa tubig ron...sugod na ang klase. Pls store enough water all the time
Quote
 
 
0 #505 isabel umbao 2015-06-18 00:23
God day!
Ask lang ko what na ang status pag apply namo sa water? June Rhey Umbao B2 L14 Simplex Subd. Subabasbas Lapu-Lapu

Hello:

Disapproved imong application kay wala mi distribution line sulod sa Simplex Subdivision.

According to the inspector, closed na ang mother meter account sa inyong subdivision dire sa MCWD.
Quote
 
 
0 #504 Zel 2015-06-17 21:28
Consumer code 40781
516 cabahug st., mandaue city

Sir g'am! so meaning? wala miy utang na 1 month sa water sir? we just paid last 6/15/2015..

Hi:

Wala nay balance.
Quote
 
 
0 #503 Grid 2015-06-17 02:31
Gud am ask lng q naa bay penalty kung malapas nah sa due date. If naa pila man? Thankz

Hello:

Ang late charge kay 2% then mag start cya three days after the due date.
Quote
 
 
0 #502 Daisy 2015-06-14 13:48
Modawat ba mo payment through credit card? Thank you

Sorry, Dili Maam.
Quote
 
 
0 #501 Jean 2015-06-12 09:27
Hello ask lng ko if mg.apply ug water connection mga pila ka days ang approval?..mga pila ka days tanan ma spent gikan sa pg.apply up to installation provided ma prepare daun ang requirements?

Hello:

More or less 15 days.
Quote
 
 
0 #500 Zel 2015-06-11 20:21
Consumer code 40781
516 cabahug st., mandaue city

Hello:

Water bill for May 2015 is P1,277.72. The due date is on 6-11-15.
Quote
 
 
0 #499 Grid 2015-06-11 05:25
Hello pila akong water bill for the month of june.
Conscode 203239
Thankz

Hello:

Please see your previous post #480
Quote
 
 
0 #498 Ronald 2015-06-11 04:55
Quoting Ronald:
Quoting Ronald:
Palihog ko check sa among linya diri sa Vanda St., Perpetual Valley Subd., Katipunan, Labangon. Mag 3 ka semana na mi na ang tubig mag agas alas 3 lang sa kaadlawon for 1 hour hinay pa jud. Mineral tawon among gamit tanan lihok. Sa unahan sa among street kay tibuok adlaw naa silay tubig. Paki check please kay lisod jud way tubig.

Hello:

Pls hatagi mi sa imong consumer code.


69604 Mao na ang among consumer code.


Kanus-a man mubalik ang tubig sa amoa? Hapit na isa ka bulan since sa first post nako until now wala man gyapon tubig sa among block? Mag cge na lang mi bayad ug hakot tubig sa mga bata sa pikas na block na naay deepwell pump. Halos kada adlaw naman ang ulan, low production pa ba hantod ron ang Jaclupan Water facility?

Hello:

Low production pa ghapon ang Jaclupan water facility. Please keep posted.
Quote
 
 
0 #497 John 2015-06-11 02:37
Quoting John:
Hi, Good Afternoon.

Ask lang ko nganong muagas ra for 15-30mins dire sa amoa sa Country Drive, Punta Princesa. 3:00-3:30 AM ra jud taman ang agas nya di pa jud kusog. Dili jud madala ug pundo ug tubig. Nya ngano sa among silingan nga 1Block away ra kay pirme nag.agas ila tubig. Please hatagi intawn og aksyon ning problemaha.

Hello:

Please hatagi mi sa imong consumer code.


Consumer code: 92468q

Hello:

We are sorry for the inconvenience. Amo nang gipahibaw ang Production and Distribution Department kabahin sa inyong sitwasyon.
Quote
 
 
0 #496 John 2015-06-10 05:42
Hi, Good Afternoon.

Ask lang ko nganong muagas ra for 15-30mins dire sa amoa sa Country Drive, Punta Princesa. 3:00-3:30 AM ra jud taman ang agas nya di pa jud kusog. Dili jud madala ug pundo ug tubig. Nya ngano sa among silingan nga 1Block away ra kay pirme nag.agas ila tubig. Please hatagi intawn og aksyon ning problemaha.

Hello:

Please hatagi mi sa imong consumer code.
Quote
 
 
0 #495 Rosa Ysmael 2015-06-10 03:46
would like to inquire our bill, dli man gud ma open ang "billing inquiry"

Consumer code:211645

Hello:

May 2015 water bill is P628.25. The due date is on June 18, 2015.
Quote
 
 
0 #494 Jay Vince Serato 2015-06-10 03:36
Quoting mar:
Hi, dili lage maview or open inyong View Your Water Bill Here nga tab? Niadto nakog 5 different internet cafes pero di jud sya ma open, dili jud ko kaview.Nawala man jud among bill. Please help me

Hi:

Please encode ang correct consumer's name, consumer code...if available ilakip ang serial number sa imong meter.



The problem is not the consumer code, consumer name, nor the serial number man tingali ba. I also tried accessing the page but there is always an error. I tried opening a cached copy but when I filed up at least two and I clicked "View Bill", the same error opens.

Hello:

We sorry for the inconvenience. If you need a print-out of your water bill. Please visit our Billing Department during office hours at the main office and make a request for a billing statement.
Quote
 
 
0 #493 warren 2015-06-10 03:01
Magpaconnect ta ko ug water, ok raba didto ko mu.connect sa mainline sa subdivision kay doul lang sa amua ang ilang main line...

Hello:

Asa dapit ang lugar nga tauran sa koneksyon sa tubig?
Quote
 
 
0 #492 Alven 2015-06-10 03:01
Ngano wla man mi tubig for 2 days na. Ang amo kay naa dinhi sa Casuntingan, Mandaue City. Dinhi duol sa ilang mayor jonas cortes. Please paagasa na intawn dinhi kay wla najud mi kaligo. Please MCWD your immediate action is needed now.

Hello:

Please hatagi mi sa imong consumer code.
Quote
 

Add comment


Security code
Refresh